výměna nebo odstoupení od smlouvy

Chápeme, že se při nákupu oblečení online nemusíte vždy trefit při výběru stylu, nebo velikosti.
Proto Vám rádi pomůžeme s výměnou za správný druh, nebo velikost. Špatně vybrané zboží ve stavu NOVÉ, NEPOUŽÍVANÉ a pokud možno se všemi originánímí visačkami doneste/pošlete do obchdou v Panské7, s požadavkem za co vyměnit a výměnu ihned vyřídíme... náklady na poslání nového/správného kusu po ČR neseme my :-)
Kam poslat/donést nevyhovující zboží?

obchod Panská-Carhartt
Panská 890/7
Praha 1
110 00

mobil: +420 733 710 397‬
telefon: (+420) 224 267 486

  • ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pokud ani výměna za správný kus nepomůže, máte právo v souladu se zákonem č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží při nákupu zboží přes náš eshop. 
O odstoupení od smlouvy je zákazník povinnen informovat prodejce na email vraceni@cartoon.cz, v zákonné lhůtě zboží odeslat s nákupním dokladem na adresu:

obchod Panská-Carhartt
Panská 890/7
Praha 1
110 00

mobil: +420 733 710 397‬
telefon: (+420) 224 267 486


Zásilku doporučujeme poslat přes Zásilkovnu, nebo nějakého jiného kurýra, s vracením a nedoručením zásilek z České pošty máme v tomto místě bohužel bohaté zkušenosti... - za případnou ztrátu či chybné doručení vracené zásilky neneseme odpovědnost, za dopravu zboží zpět je zodpovědný zákazník!

V žádném případě NEPOSÍLEJTE zásilky zpět “na dobírku”, tyto zásilky nebudou převzaty a vrátí se vám zpět...

!!! NEZASÍLEJTE žádné zásilky na fakturační adresu firmy uvedenou na faktuře. Tato adresa slouží pouze pro fakturaci, zásilky zde nebudou přebírány a budou vráceny odesílateli !!!

Rozhodne-li se zákazník zboží vrátit, musí vrátit zboží nepoužité, nepoškozené, s původně připebněnými originálními visačkami, v případném originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím pokud byly tyto věci součástí dodávky).
Pokud bude zboží používané, nekompletní, bez visaček, vyprané apodobně, NEBUDE zákazníkovi vrácena plná kupní cena zboží, ale bude stržena adekvátní část podle stavu výrobku, a případných nákladů na uvedení výrobku do bezvadného stavu. V případě, že bude zboží vráceno poškozené, znečištěné a viditelně používané, může se stržená část rovnat i kupní ceně zboží. V tomto případě bude zboží na náklady zákazníka posláno zpět na kontaktní adresu a zůstává jeho majetkem.

V případě, že zákazník vrací část zboží z objednávky nad hodnotu (např. 2000kč) při které má nárok na zaslání zboží zdarma /nebyla mu fakturována doprava/ a při akceptování vráceného zboží by původní redukovaná objednávka kleska pod tuto částku, může být zákazníkovi stržena částka za dopravu z ceny vraceného zboží dle aktuálního ceníku. 

Peníze vracíme bankovním převodem (v případě platby kartou na tuto kartu), proto je nutné do emailu k vrácení zboží uvést pečlivě číslo účtu na který chcete peníze vrátit.  

V případě jakýchkoli nejasností se na nás neváhejte obrátit na emailu info@cartoon.cz

 

 

 
 
Napište nám

souhlasím s GDPR pravidly
Provozováno na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.
Technické cookies
Zobrazit více
Reklamní cookies
Zobrazit více
Analytické cookies
Zobrazit více
Personalizované soubory cookie
Zobrazit více